הפעלה למבוגרים (להיות מבוגר ולהרגיש כילד)

מי מאיתנו לא רוצה לשחרר את הילד שבו ולתת לו דרור? אבל לצערנו, במהלך הפעילויות היום יומיות שלנו, אנחנו מחויבים להתנהג בהתאם לגילנו. בעבודה צריך שכל הדו"חות יצאו בזמן, שנשמש דוגמה בוגרת וחיובית לילדינו ובמהלך שיחה נהיה מעורים בענייני האקטואליה ונדע בדיוק מי שמאל ומי ימין. בינינו, להיות מבוגר יכול להיות מתיש.

למזלנו, הרבה חברות והרבה מעסיקים מבינים כיום, שהתפוקה של העובדים בעבודה היא נגזרת ישירה של שביעות הרצון שלנו ממקום העבודה ועד כמה משקיעים בנו מעבר לשעות העבודה.

חלק גדול מזה הוא לקיים ערב חברה וימי גיבוש עם פעילות למבוגרים ועדיף,
אף על פי שזו פעילות למבוגרים, המבוגר שבנו ינוח לרגע והילד ייצא לשחק. פעילות למבוגרים שלא מצפים לה.

בשנים האחרונות עלו ובאו המון טרנדים לפעילויות למבוגרים בערבי חברה. מנטליסטים וקוסמים, סקסולוגים ולוליינים, סטנדאפיסטים ורקדנים.

ולכולם מכנה משותף אחד – בכולם יושבים.

הקהל לרוב אינו לוקח חלק פעיל במהלך המופע אלא משמש כ.. קהל, שזה נחמד, אבל הרבה יותר כיף כשהקהל הוא חלק מרכזי בפעילות.

בפעילות למבוגרים עם "ערן דרבוקות – חוויית התיפוף" המשתתפים משוחררים מהכיסאות ומהמחסומים, שאנו עוטים על עצמנו וכולם מתופפים, רוקדים, צוהלים ושמחים.

כל אחד בקהל מקבל, בנוסף לדרבוקה, כלֵי הקשה ממגוון כלי ההקשה הייחודים והמיוחדים ממקומות מעניינים ואקזוטיים ברחבי העולם

וביחד יוצרים מקצבים ומוזיקה קצבית, שמחה ומרקידה.

זו היא פעילות למבוגרים, שהופכת לחוויה בלתי נשכחת.

הפעלת תיפוף וקצב שונה בתכלית מכל הפעלה אחרת שקיימת, כאן כל האורחים הם חלק מהמופע ולכל אחד מהם נוצר זיכרון פעיל מאותה פעילות למבוגרים שבה השתתפו, כי אחרי הכול – הם היו המופע.

לא פעם ביקשו שנגיע שוב להפעלה, במטרה לשחזר את הכיף שהיה ואז אנו מגיעים בשמחה רבה לעשות שמח וליצור זיכרונות מענגים נוספים.

אז לסיכום, אין ספק שיש אין ספור פעילויות למבוגרים בהמון תחומים, אבל חוויית התיפוף עם "ערן דרבוקות" היא הפעלה מיוחדת במיוחד מבין המיוחדים

ואם אתם רוצים שהילד שבכם יצא לערב אחד לשמוח ולהיות חופשי – אנחנו בטוחים שהוא יודה לכם על כך.

אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים: 052-6606972