"ערן דרבוקות – חוויית התיפוף" הוקמה בשנת 2003, ומעבירה הפעלות וסדנאות קצב חווייתיות לכל הגילים ובכל הארץ.

מדובר בפעילות קִצבית ושמחה, שמלוּוה במוזיקה מהתחלה ועד הסוף. כלומר, אתם מקבלים גם שירות DJ על הדרך, ללא תשלום נוסף!

הפעילות כוללת דרבוקות לכולם – יש מעל 130 דרבוקות אם צריך, כלי הקשה מיוחדים נוספים מרחבי העולם (ראו תמונות), צעיפים צבעוניים ותופי מרים לריקודים, משחקי קצב מדליקים והעיקר חוויית קצב משחררת ומלהיבה!

ערן דרבוקה בערוץ 10היי שמי ערן תירוש שפר,
תיפוף היה חלק אינטגרלי ממני מהיום שנולדתי. תמיד אמרו לי שנולדתי עם תוף ביד. עוד לפני שלמדתי לזחול, כששמעתי מוזיקה – גם אם בכיתי לפני מיד נרגעתי, הקשבתי והתחלתי לזוז ולחייך ולהקיש על כל מה שיכולתי לשים עליו את היד.

בגיל 3 הוריי זרמו וקנו לי את הדרבוקה הראשונה שלי, שהייתה עשויה מחרס, ומאז אני והדרבוקה לא נפרדים.

בגיל יותר מבוגר התחלתי ללמד אחרים בנגינה על הדרבוקה. היו לי תלמידים מאום אל פאחם, מתל אביב, חרדים מירושלים ובני ברק. וגם משפחות שרצו ללמוד ביחד כל המשפחה.

לא עבר זמן רב והבנתי שהייעוד שלי הוא לשמח אנשים באמצעות הכישורים שלי, שהם תיפוף על כלי הקשה בשילוב עם מוזיקה קצבית ושמחה.בישוב נירית 2021 ערן מלמד את נעמה קסרי ומירית ועקנין בטלוויזיה

ואז גמלה בלבי ההחלטה להרחיב את הפעילות שלי, כדי להגיע ולשמח קהלים רבים ככל האפשר.

מזה כ 20 שנים 'ערן דרבוקות – חוויית התיפוף' מגיעה למגוון רחב מאוד של קהלים ובכול המגזרים: יהודים וערבים, דרוזים, בדואים, קהל חילוני, חרדי –  קהלים פרטיים ועסקיים כאחד:  

 

יום הולדת למבוגרים בפארק

הפעלת דרבוקות בכפר חב''ד סדנה חוויתית בכוכב יאיר 2024

ביום העצמאות

  • קהל עסקי (חברות / גיבושים / ימי כיף / כנסים / ODT ועוד)
  • מוסדות חינוך (גני ילדים, בתי ספר, קייטנות, תנועות נוער)
  • צה"ל וגופים בטחוניים (בעל מס' ספק משרד הביטחון 11000743)
  • אירועים פרטיים (ימי הולדת לילדים ולמבוגרים, בר/בת מצווה, מסיבת רווקים/רווקות, ימי נישואין, ערבי גיבוש משפחתיים, מסיבות גיוס/שחרור)
  • חגים ואירועים (סוכות, חנוכה, פסח, ל"ג בעומר, יום העצמאות, שבועות, יום המשפחה, סיום בית ספר, סיום גן ועוד) גמלאים (בית הקשיש, מועדני גמלאים)

הפרטים הטכניים

איפה מתקיימת הפעילות?

את הפעילות ניתן לקיים בכל מרחב בחוץ או בפנים ובכל מקום בארץ.

מה הציוד שאנו מביאים לפעילות?

דרבוקות (יש יותר מ 130), כלי הקשה אקזוטיים נוספים מרחבי העולם, צעיפים צבעוניים ותופי מרים.

למי הפעילות מתאימה?

הפעילויות שלנו מתאימות מגילאי שנתיים ועד 200! ולכל אופי קהל: חילוני, דתי לאומי, בדואי, חרדי, ערבי, דרוזי ולנוער מחו"ל, שבא לטעום מההווי הישראלי.

לכמה משתתפים?

החל מקבוצה קטנה בת 10 משתתפים ועד ל 100 איש ויותר.

מה כוללת ההפעלה?

ההפעלה מבוססת על שני אלמנטים מרכזיים - קצב והנאה. באמצעות כלי הקשה שונים כמו דרבוקות וכלי הקשה אקזוטיים מרחבי העולם, ההפעלה מחולקת לשני חלקים עיקריים: בחלק הראשון מעגל תיפוף, שבו אנו נלמד וננגן מקצבי דרבוקה, סוגי צלילים שונים וסוגי קצב, ובחלק השני נשתמש בקצב ובצלילים במשחקים קצב, לימבו ועוד. ולבסוף כמובן שאם יש צלילים ויש קצב ברור שיהיו גם ריקודים והרבה שמחה משוחררת! ההפעלות וסדנאות התיפוף הן ייחודיות ומשלבות קצב ושמחה ביחד עם לימוד מהנה.

הבונוס שלי!

עמדת DJ בסוף הסדנא למסיבת ריקודים שמחה ומוזיקה לאורך כל האירוע. לבחירתכם, סגנונות מוזיקה שונים ומגוונים, מעודכנים ועדכניים, ובהתאמה לקהל ולאופי האירוע. ההפעלות וסדנאות התיפוף הן ייחודיות ומשלבות קצב ושמחה ביחד עם לימוד מהנה.

בואו איתי למסע מדליק ויוצא דופן שמשלב הנאה, מוזיקה, גיבוש וחוויה בלתי רגילה!