רעיונות למסיבת סיום

מסיבת סוף שנה, מסיבת סיום קורס, מסיבת סיום פרויקט, מסיבת סיום שנת עבודה, ועוד… 

מסיבת סיום קורסמסיבת סיום חווייתית                                           מסיבות סיום הן אירוע מרגש, כי אחרי הכול המסיבה מציינת סיום של תקופה, קצרה או ארוכה ככל שתהיה, והתחלתו של משהו חדש.

 

לרוב, במושג מסיבת סיום עולה קונוטציה של מסיבת סיום לכיתות בית ספר או לגן, אך למעשה אנחנו מדברים גם על גילים בוגרים – מסיבת סוף קורס, סיום תפקיד, סיומה של השתלמות, של פרויקט במסגרת העבודה ועוד.

אז אם חשבתם לסגור את מסיבת הסיום שלכם בקפה ועוגה, הנה כמה רעיונות למסיבת סיום מקורית, ייחודית וחווייתית, שתיצור לכם זיכרונות משותפים ושמחים – צרו קשר.

ככלל, מסיבת סיום היא לרוב מכלול של כמה תכנים, המשתלבים יחדיו לתכנית שלמה: 

כיבוד – אוכל

תמיד טוב שיש אוכל טוב ולפעמים האוכל עצמו יכול להיות המוטיב של המסיבה.
מכיוון שאנחנו כאן בארץ, כור היתוך של עמים ותרבויות, אפשר שכל אחד מחברי הקבוצה יהיה אחראי להביא מאכל מסוים המייצג את עדתו.

והנה ארוחת המסיבה הופכת להיות חוצת יבשות בין מאכלים מזרחיים, לבין אוכל אתיופי, רוסי, רומני, הונגרי ועוד ועוד. זאת חגיגה של צבעים ובעיקר חיבור לשורשים ולסיפורים של כל אחד מחברי הקבוצה דרך האוכל.

אם מבחינתכם האוכל אינו התוכן העיקרי, אפשר תמיד להיעזר בשירותי קייטרינג מקומיים.

ברוב מסיבות הסיום ישנה העדפה לאוכל חלבי, מכיוון שרוצים להתחשב גם בצמחוניים וטבעוניים. תפריט חלבי יכול להכיל הרבה ירקות, תבשילים ומאפים טעימים.

כולם אוהבים מצגות

דרך נוספת מתוך שק הרעיונות למסיבת סיום, שהיא גם דרך נהדרת להמחיש את מה שעברה הקבוצה עד למסיבת הסיום היא כמובן מצגת, שכוללת גם תמונות של חברי הקבוצה. לרוב, אדם אחד או שניים אמונים על איסוף החומרים והכנת המצגת.

כמה טיפים למצגת מוצלחת:

– תשדלו לכלול את כל חברי הקבוצה. אם אין לחלק מהם תמונות טובות, צלמו אותם במיוחד, כך שהתמונה תראה אותנטית למצגת. חשוב מאוד לבחור בתמונות עם רזולוציה טובה.

– הוספת כתוביות לתמונות. לעתים כתוביות קומיות עם בדיחות פנימיות מקלילות את המצגת והופכות אותה לאישית ומיוחדת.

– בחרו שיר שהוא מקורי להווי שלכם, שלא שמעו כבר במאות מצגות ומסיבות סיום. ישנם שירים שאומנם הם מושלמים למצגות, כמו "משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו" של דני רובס, "חתיכת שמיים" של לאה שבת ועוד, אך מרוב שהם מושלמים(!) נעשה בהם שימוש יתר והם נשחקו.
אם אתם רוצים לדעת עוד מסוג שירים אלו, הקלידו בגוגל "שירים למצגות" ותפסלו את כל השירים המופיעים ברשימה המוצעת..

– השתמשו בתָּכְנוֹת מצגות טובות.
המוכרת שבניהן היא כמובן פאוור פוינט של מיקרוסופט, שיש כמעט בכל מחשב ביתי.

זוהי תוכנה נוחה לתפעול בעלת אופציות רבות. החיסרון היחידי שלה הוא, שכל המצגות בסופו של דבר נראות דומות, וקצת מיושנות לעתים.

ישנן תכנות מומלצות בגוגל, ובהן תכנות און ליין ליצירת מצגות דינמיות. אומנם צריך קצת זמן ללמוד לתפעלן, אך ברגע שמבינים ומתרגלים הן נוחות לשימוש והתוצאות בהן מדהימות.

– הימנעו ממצגת ארוכה מידי. אורך טוב למצגת נע בין 2:30-3:30 דקות. מעבר לזמנים האלו האנשים כבר מאבדים סבלנות וריכוז וממצגת מרגשת היא הופכת להיות מייגעת.

פעילות מרכזית 

במסיבת סיום חשוב לשים דגש על הפעילות המרכזית. בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד, שהולך ומתרחב, להביא למשל אותנו – המפעילים למסיבות סיום לילדים ולמבוגרים כאחד.

באשר לנו – גם אם אתם מקיימים את מסיבת הסיום בתוך מבנה, או בחוץ, אנו נגיע אליכם מבעוד מועד, לכל מקום בארץ ונארגן את ההפעלה שתתאים למקום – צרו קשר.

אנו נגיע עם הרבה מאוד כלי הקשה מרחבי העולם ודרבוקות לכל משתתף ונקיים סדנת תיפוף, מעגל מתופפים, משחקים חברתיים והמון כיף. היתרון בהפעלה כמו שלנו הוא, שההרגשה היא של שחרור.

שחרור הגוף ושחרור הנפש, שמתחבר באופן מדהים למסיבת סיום, שמסמלת גם סיום וגם שחרור מתקופה חווייתית מסוימת, ממסגרת כזו או אחרת וככלל מפרק משמעותי בחייכם.

אם אתם מקיימים את הפעילות בחוץ אז זה מגדיל את כמות התכנים שאפשר להכניס למאורע. רעיונות למסיבות סיום, בנוסף לפעילות המרכזית, יכולים להיות טיול עששיות ביער, מדורה על חוף הים או מקום פתוח אחר, אירוח בחצר בית של אחד המשתתפים, טיול רכוב במסלול יפה או לאתר מעניין.

אנו נגיע אליכם לכל מקום בארץ ונשתלב בערב שלכם, עם כול התופים והמוזיקה, בחיבור לטבע ולנופים.

שי קטן למזכרת

לרוב, במסיבות סיום מקבלים תעודה או אות הערכה. תמיד נחמד לקבל יחד עם התעודה שי קטן או מזכרת שתישמר לנו על הקבוצה שהייתה יחד תקופה.

אם אתם מתכננים מסיבת סיום ומחפשים רעיונות למסיבת סיום, שיעמדו גם ברצונות שלכם וגם בתקציב שלכם אנו נשמח להיות לכם לעזר. תתייעצו איתנו. ללא שום התחייבות.

"ערן דרבוקות – חוויית התיפוף" – מעגל מתופפים מקצועי ושמח שישתלב ויוביל את מסיבת הסיום שלכם לאירוע בלתי נשכח.