ערן דרבוקות הפנינג וימי כיף

מפיקי אירועים נהנים לעבוד איתנו (ראו המלצות) לא רק בגלל התוכן העשיר והייחודיות, אלא גם בזכות הגמישות, ההוגנות והנכונות להופיע בכל מקום בארץ, תחת כיפת השמיים ובאולמות סגורים, מול קבוצות קטנות וקבוצות גדולות, ילדים ומבוגרים (ביחד או לחוד). חוויית התיפוף היא תמיד הבחירה הנכונה. דברו איתנו להצעת מחיר משתלמת במיוחד!

סדנאות הקצב החווייתיות למבוגרים מיועדות לכל אישה ואיש. הקבוצה מתנסה בתיפוף מקצבים שונים ולומדת על עולם כלי ההקשה ועל השפה הריתמית הייחודית. כל אחד יכול להרגיש את הקצב זורם בתוכו! לכל אחד יש קצב וקואורדינציה שאפשר לפתח!

נחווה ביחד חוויה אנרגטית ומלהיבה תוך כדי לימוד נגינה על הדרבוקה עם מקצבים שימושיים, משחקי קצב, ריקודים, שירה עם כלי הקשה, לימבו לטיני ועוד.

הסדנה מומלצת מאוד לבוגרים ופועלת נהדר בערבי חברה, ימי גיבוש וימי כיף, מסיבות סיום פרויקט, כפעילות במהלך טיול או נופש, במסיבות עובד מצטיין, במסיבת הפתעה, ועוד.

הסדנה נערכת בין שעה לשעה וחצי – נטו. אנחנו מספקים את התופים ושאר כלי ההקשה, הגברה ומוזיקה לכל האירוע אם צריך, מחצלות, צעיפים צבעוניים, הנחיה ואווירה שמחה, עם ניסיון של 14 שנים והמון המלצות ומכתבי תודה.